Мельник, К. О.
(2012)
Педагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61).
с. 154-158.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто умови, необхідні для ефективної реалізації інноваційних педагогічних технологій. Виокремлено етапи впровадження інновацій у загальноосвітній школі, ймовірні проблеми та шляхи їх вирішення. Особлива увага приділена проблемі готовності педагогів до інноватики та необхідності грамотного керівництва цим процесом. Зроблено висновок, що готовність педагогів до проектування інноваційних технологій виховного процесу визначається як рівнем знань, так і формуванням у педагогів відповідних умінь і навичок проектувальної діяльності, а також індивідуально-ціннісного ставлення до нововведень.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |