ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури

Усатий, А. В. (2011) ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів. с. 27-33.

[img]
Перегляд
Text
Download (109kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікативних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу художніх текстів, а також текстів різних жанрів тощо. За допомогою ІКТ набувають певні теоретичні знання з подальшим застосуванням їх на практиці.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Читацькі уміння, сприймання, презентації, відеоряд, пізнання, творчі здібності
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 14 Черв 2012 10:31
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7584

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу