ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури

Усатий А. В. (2011) ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів. С. 27–33.

[img]
Preview
Текст
Download (109kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікативних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу художніх текстів, а також текстів різних жанрів тощо. За допомогою ІКТ набувають певні теоретичні знання з подальшим застосуванням їх на практиці.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Читацькі уміння, сприймання, презентації, відеоряд, пізнання, творчі здібності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 14 Черв 2012 10:31
Оновлення: 15 Серп 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7584

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу