ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури

Усатий, А. В. (2011) ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів. pp. 27-33.

[img]
Preview
Text
Download (109kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікативних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу художніх текстів, а також текстів різних жанрів тощо. За допомогою ІКТ набувають певні теоретичні знання з подальшим застосуванням їх на практиці.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Читацькі уміння, сприймання, презентації, відеоряд, пізнання, творчі здібності
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
P Language and Literature > PN Literature (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 14 Jun 2012 10:31
Last Modified: 15 Aug 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7584

Actions (login required)

View Item View Item