Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості

Антонова О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 10–17.

[img]
Preview
Текст
Download (161kB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу понять "обдарованість", "обдарована дитина" визначаються основні ознаки обдарованих учнів, пропонуються стратегії їх навчання з урахуванням індивідуального підходу до створення особистісного проекту їх розвитку

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: обдарований учень, індивідуальна програма розвитку, стратегії навчання
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 04 Вер 2012 13:57
Оновлення: 15 Серп 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7599

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу