Антонова О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 10–17.
Preview
Антонова Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості.pdf
Завантажити (161kB) | Preview
Анотація
У  статті  на  основі  аналізу  понять  "обдарованість",  "обдарована  дитина"  визначаються  основні 
ознаки обдарованих учнів, пропонуються стратегії їх навчання з урахуванням індивідуального підходу до 
створення особистісного проекту їх розвитку
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | обдарований учень, індивідуальна програма розвитку, стратегії навчання | 
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління | 
| Користувач: | Наталія Петрівна Бірук | 
| Дата подачі: | 04 Вер 2012 16:57 | 
| Оновлення: | 15 Серп 2015 04:48 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7599 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 2010. С. 10–17. | 


