Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості

Антонова О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 10–17.

[thumbnail of Антонова Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості.pdf]
Preview
Текст
Антонова Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості.pdf

Завантажити (161kB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу понять "обдарованість", "обдарована дитина" визначаються основні
ознаки обдарованих учнів, пропонуються стратегії їх навчання з урахуванням індивідуального підходу до
створення особистісного проекту їх розвитку

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: обдарований учень, індивідуальна програма розвитку, стратегії навчання
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 04 Вер 2012 13:57
Оновлення: 15 Серп 2015 01:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7599
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 2010.. С. 10–17.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу