Антонова О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 10–17.
Preview
Антонова Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості.pdf
Завантажити (161kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу понять "обдарованість", "обдарована дитина" визначаються основні
ознаки обдарованих учнів, пропонуються стратегії їх навчання з урахуванням індивідуального підходу до
створення особистісного проекту їх розвитку
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | обдарований учень, індивідуальна програма розвитку, стратегії навчання |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 04 Вер 2012 13:57 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7599 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 2010.. С. 10–17. |