Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості

Антонова О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 10-17.

[img]
Preview
Text
Download (161kB) | Preview

Abstract

У статті на основі аналізу понять "обдарованість", "обдарована дитина" визначаються основні ознаки обдарованих учнів, пропонуються стратегії їх навчання з урахуванням індивідуального підходу до створення особистісного проекту їх розвитку

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: обдарований учень, індивідуальна програма розвитку, стратегії навчання
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Наталія Петрівна Бірук
Date Deposited: 04 Sep 2012 13:57
Last Modified: 15 Aug 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7599

Actions (login required)

View Item View Item