Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки

Сидоренко Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). С. 94–97.

[img]
Preview
Текст
Download (171kB) | Preview

Анотація

Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 1955 не знайдено.
Дата подачі: 05 Вер 2012 13:06
Оновлення: 15 Серп 2015 01:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу