Сидоренко, Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). с. 94-97.
|
Text
Download (171kB) | Перегляд |
Опис
Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант К.А. Люлько |
Дата внесення: | 05 Вер 2012 13:06 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 01:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |