Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки

Сидоренко, Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). с. 94-97.

[img]
Перегляд
Text
Download (171kB) | Перегляд

Опис

Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: лаборант К.А. Люлько
Дата внесення: 05 Вер 2012 13:06
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу