Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки

Сидоренко, Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). pp. 94-97.

[img]
Preview
Text
Download (171kB) | Preview

Abstract

Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: лаборант К.А. Люлько
Date Deposited: 05 Sep 2012 13:06
Last Modified: 15 Aug 2015 01:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613

Actions (login required)

View Item View Item