Сидоренко, Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). pp. 94-97.
|
Text
Download (171kB) | Preview |
Abstract
Особистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладу
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology |
Depositing User: | лаборант К.А. Люлько |
Date Deposited: | 05 Sep 2012 13:06 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 01:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |