Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості

Антонова О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. С. 17–22.

[img]
Preview
Текст
Download (149kB) | Preview

Анотація

У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 21 Лист 2012 05:44
Оновлення: 07 Бер 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8332

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу