Антонова О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. С. 17–22.
|
Текст
Download (149kB) | Preview |
Анотація
У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 05:44 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8332 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |