Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості

Антонова, О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. с. 17-22.

[img]
Перегляд
Text
Download (149kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 21 Лист 2012 05:44
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8332

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу