НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ

Папіжук В. О. (2009) НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа” (9-10). С. 56–59.

[img]
Preview
Текст
Download (368kB) | Preview

Анотація

В статті йдеться про реформування змісту навчання в початковій школі Франції на початку ХХІ століття.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Дата подачі: 21 Лист 2012 11:56
Оновлення: 15 Серп 2015 02:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8343

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу