Папіжук, В. О. (2009) НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа” (9-10). с. 56-59.
|
Text
Download (368kB) | Перегляд |
Опис
В статті йдеться про реформування змісту навчання в початковій школі Франції на початку ХХІ століття.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач, що депонує: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата внесення: | 21 Лист 2012 11:56 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8343 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |