Папіжук В. О. (2009) НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа” (9-10). С. 56–59.
|
Текст
Download (368kB) | Preview |
Анотація
В статті йдеться про реформування змісту навчання в початковій школі Франції на початку ХХІ століття.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 11:56 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8343 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |