Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів

Климова, К. Я. (2009) Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів. Українська мова і література в школі. (2). с. 46-50.

[img]
Перегляд
Text
Download (462kB) | Перегляд

Опис

Стратегія розвитку вищої освіти в Україні передбачає підвищення якості професійних знань студентів як завтрашніх фахівців, конкурентноспроможних на ринку праці та адаптованих до сучасних умов світового глобалізованого простору. Цілком закономірно, що випускники педагогічних університетів з високим рівнем сформованості мовнокомунікативної професійної компетенції мають значну перевагу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійні знаня, професійна компетенція, мовлення, дискурс, моніторинг
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 22 Лист 2012 13:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8398

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу