Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів

Климова К. Я. (2009) Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів. Українська мова і література в школі. (2). С. 46–50.

[img]
Preview
Текст
Download (462kB) | Preview

Анотація

Стратегія розвитку вищої освіти в Україні передбачає підвищення якості професійних знань студентів як завтрашніх фахівців, конкурентноспроможних на ринку праці та адаптованих до сучасних умов світового глобалізованого простору. Цілком закономірно, що випускники педагогічних університетів з високим рівнем сформованості мовнокомунікативної професійної компетенції мають значну перевагу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійні знаня, професійна компетенція, мовлення, дискурс, моніторинг
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 22 Лист 2012 13:05
Оновлення: 15 Серп 2015 02:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8398

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу