Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч., 1. С. 46–69.

[img]
Preview
Текст
Download (466kB) | Preview

Анотація

На основі синергетичної педагогічної парадигми та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: синергетична педагогічна парадигма, психологічні чинники ефективної педагогічної дії, концепція функціональної асиметрії півкуль, сугестопедія, гештальтосвіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:16
Оновлення: 15 Серп 2015 02:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8553

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу