Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч., 1. с. 46-69.

[img]
Перегляд
Text
Download (466kB) | Перегляд

Опис

На основі синергетичної педагогічної парадигми та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: синергетична педагогічна парадигма, психологічні чинники ефективної педагогічної дії, концепція функціональної асиметрії півкуль, сугестопедія, гештальтосвіта
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 03 Груд 2012 11:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8553

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу