Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки

Дубасенюк О. А. (2011) Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару. С. 8–14.

[img]
Preview
Текст
Download (347kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються найбільш ефективні стратегії розвитку обдарованих дітей, які включають такі аспекти, як дослідницьке навчання, проблематизація навчання, демократичний стиль спілкування, приклад батьків та вчителів, попередження прояву конформізму, соціальна компетенція. Підкреслюється необхідність прискорення темпів навчання обдарованих учнів, що значно активізує розкриття ресурсів обдаровансоті.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:15
Оновлення: 15 Серп 2015 02:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8555

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу