Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці

Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.

[img]
Перегляд
Text
Download (296kB) | Перегляд

Опис

Розглядається проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці – у таких країнах, як США, Канада, Велика Британія, Німеччина,Польща, Франція, Японія, Росія. Це засвідчує, що проблеми полікультурності, мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів, а саме: врахування в системі професійної підготовки соціального запиту на відповіднийрівень кваліфікації фахівців, у тому числі в контексті наявної полікультурної ситуації;введення в систему професійної підготовки вчителя (фрагментарно чи системно) вивчення етнокультурного досвіду регіону й держави загалом; формування в ході професійної підготовки знань, умінь та навичок професійної діяльності в полікультурному освітньому просторі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа)
L Освіта > LG Індивідуальні інститути (Азія. Африка)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 05 Груд 2012 12:51
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8576

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу