Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії

Дєнічєва О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (3-4). С. 62–66.

[img]
Preview
Текст
Download (415kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Дата подачі: 05 Груд 2012 12:39
Оновлення: 15 Серп 2015 02:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8581

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу