Дєнічєва О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (3-4). С. 62–66.
|
Текст
Download (415kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата подачі: | 05 Груд 2012 12:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8581 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |