Дєнічєва, О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії. (3-4). с. 62-66.
|
Text
Download (415kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач, що депонує: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата внесення: | 05 Груд 2012 12:39 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 02:37 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8581 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |