ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ

Чупріна О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 177-180.

[img]
Preview
Текст
Download (248kB) | Preview

Анотація

У статті доведено своєчасність використання мультимедійних засобів в освіті; розкрито особливості впровадження сучасних інформаційних технологій; виявлено особливості спеціальних та програмних засобів мультимедіа; окреслено різноманіття навчальних мультимедійних систем. Стисло охарактеризувавши історію розвитку ТЗН, обґрунтовано доцільність використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлено види мультимедійних технологій, які покликані оптимізувати навчання і самонавчання молодших школярів. При цьому беруться до уваги вікові особливості сприймання учнями початкових класів запропонованої через мультимедійні засоби інформації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:53
Оновлення: 15 Серп 2015 02:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8684

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу