Чупріна О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 177-180.
34.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
У статті доведено своєчасність використання мультимедійних засобів в освіті; розкрито
особливості впровадження сучасних інформаційних технологій; виявлено особливості спеціальних
та програмних засобів мультимедіа; окреслено різноманіття навчальних мультимедійних
систем. Стисло охарактеризувавши історію розвитку ТЗН, обґрунтовано доцільність
використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлено види мультимедійних
технологій, які покликані оптимізувати навчання і самонавчання молодших школярів. При цьому
беруться до уваги вікові особливості сприймання учнями початкових класів запропонованої через
мультимедійні засоби інформації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8684 |