ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ

Чупріна, О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 177-180.

[img]
Preview
Text
Download (248kB) | Preview

Abstract

У статті доведено своєчасність використання мультимедійних засобів в освіті; розкрито особливості впровадження сучасних інформаційних технологій; виявлено особливості спеціальних та програмних засобів мультимедіа; окреслено різноманіття навчальних мультимедійних систем. Стисло охарактеризувавши історію розвитку ТЗН, обґрунтовано доцільність використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлено види мультимедійних технологій, які покликані оптимізувати навчання і самонавчання молодших школярів. При цьому беруться до уваги вікові особливості сприймання учнями початкових класів запропонованої через мультимедійні засоби інформації.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 10 Dec 2012 11:53
Last Modified: 15 Aug 2015 02:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8684

Actions (login required)

View Item View Item