МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

Канова, Л. П. (2012) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 214-218.

[img]
Перегляд
Text
Download (263kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи, форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами. Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання.

Тип елементу : Стаття
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 10 Груд 2012 11:52
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8692

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу