Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців

Канова Л. П. (2012) Модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Вісник Житомирського державного університету. № 63. С. 214–218.

[thumbnail of 42.pdf]
Preview
Текст
42.pdf

Завантажити (263kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної
підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи,
форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За
критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами.
Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності
військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний
підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими
визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:52
Оновлення: 03 Серп 2025 12:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8692
ДСТУ 8302:2015: Канова Л. П. Модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. С. 214–218.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу