Канова Л. П. (2012) Модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Вісник Житомирського державного університету. № 63. С. 214–218.
42.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної
підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи,
форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За
критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами.
Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності
військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний
підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими
визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:52 |
Оновлення: | 03 Серп 2025 12:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8692 |
ДСТУ 8302:2015: | Канова Л. П. Модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. С. 214–218. |