Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання

Семенюк Т. В. (2001) Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). С. 67–70.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Анотація

У роботі подана концептуальна модель граф-схем курсів навчальних дисциплін як інноваційного варіанта календарно-тематичного планування педагогічної діяльності вчителів і учнів. Розроблена технологічна модель науково-педагогічного проектування нового програмово-методичного забезпечення, теоретично обґрунтовані дидактичні засади (принципи, технологія і досвід) структурування предметних курсів. Розглянуто питання ролі і місця граф-схем у практичній діяльності педагогів, керівників навчальних закладів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: А.В Іщук
Дата подачі: 15 Жовт 2008 18:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/870

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу