Семенюк Т. В. (2001) Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 8. С. 67–70.
Preview
01stvmrn.pdf
Завантажити (146kB) | Preview
Анотація
У роботі подана концептуальна модель граф-схем курсів навчальних дисциплін як інноваційного варіанта календарно-тематичного планування педагогічної діяльності вчителів і учнів. Розроблена технологічна модель науково-педагогічного проектування нового програмово-методичного забезпечення, теоретично обґрунтовані дидактичні засади (принципи, технологія і досвід) структурування предметних курсів. Розглянуто питання ролі і місця граф-схем у практичній діяльності педагогів, керівників навчальних закладів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | А.В Іщук |
Дата подачі: | 15 Жовт 2008 18:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/870 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенюк Т. В. Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2001. № 8. С. 67–70. |