Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання

Семенюк Т. В. (2001) Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 8. С. 67–70.

[thumbnail of 01stvmrn.pdf]
Preview
PDF
01stvmrn.pdf

Завантажити (146kB) | Preview

Анотація

У роботі подана концептуальна модель граф-схем курсів навчальних дисциплін як інноваційного варіанта календарно-тематичного планування педагогічної діяльності вчителів і учнів. Розроблена технологічна модель науково-педагогічного проектування нового програмово-методичного забезпечення, теоретично обґрунтовані дидактичні засади (принципи, технологія і досвід) структурування предметних курсів. Розглянуто питання ролі і місця граф-схем у практичній діяльності педагогів, керівників навчальних закладів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: А.В Іщук
Дата подачі: 15 Жовт 2008 18:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/870
ДСТУ 8302:2015: Семенюк Т. В. Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2001. № 8. С. 67–70.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу