ШЛЯХИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТІ

Бадюл, О. С. (2012) ШЛЯХИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 3-6.

[img]
Preview
Text
Download (243kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто в межах сучасних наукових досліджень понятійне поле інтеграції та визначено основні дефініції освітньої інтеграції. З’ясовано структурні складові, що являють собою "вертикаль" освітньої інтеграції. Проаналізовано наслідки її впливу на освітній процес сучасної України. Запропоновано на науковий розсуд фактори освітньої інтеграції. Зроблено висновок, що інтеграція є стороною розвитку, яка пов'язана з об'єднанням в ціле колись розрізнених частин; вона є своєрідною реакцією на процеси роздвоєння єдиного буття і пізнання, що відбувається у всіх сферах.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 12 Dec 2012 15:22
Last Modified: 15 Aug 2015 02:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8744

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics