ШЛЯХИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТІ

Бадюл, О. С. (2012) ШЛЯХИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 3-6.

[img]
Перегляд
Text
Download (243kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто в межах сучасних наукових досліджень понятійне поле інтеграції та визначено основні дефініції освітньої інтеграції. З’ясовано структурні складові, що являють собою "вертикаль" освітньої інтеграції. Проаналізовано наслідки її впливу на освітній процес сучасної України. Запропоновано на науковий розсуд фактори освітньої інтеграції. Зроблено висновок, що інтеграція є стороною розвитку, яка пов'язана з об'єднанням в ціле колись розрізнених частин; вона є своєрідною реакцією на процеси роздвоєння єдиного буття і пізнання, що відбувається у всіх сферах.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 12 Груд 2012 15:22
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8744

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу