Райковська Г. О.
(2012)
Мотивація в інженерно-технічній освіті.
Вісник Житомирського державного університету (64).
С. 69–73.
Анотація
У статті проаналізовано вплив мотивації на ефективність підготовки інженерно-технічних фахівців.
Запропоновано інноваційні підходи удосконалення графічної підготовки як складової інженерно-
конструкторської. Доведено, що комплексна підготовка з використанням інформаційно-комунікаційних
засобів забезпечує мотивацію студентів до фундаментальної освіти, формування широкого
професійного кругозору, оволодіння сучасними методами наукових досліджень. Сучасні САПР не тільки
змінюють креслярський кульман на ''електронний'', а надають більш продуктивні і більш ефективні
методи геометричного моделювання об’єктів.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |