Мотивація в інженерно-технічній освіті

Райковська, Г. О. (2012) Мотивація в інженерно-технічній освіті. Вісник Житомирського державного університету (64). с. 69-73.

[img]
Перегляд
Text
Download (281kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано вплив мотивації на ефективність підготовки інженерно-технічних фахівців. Запропоновано інноваційні підходи удосконалення графічної підготовки як складової інженерно- конструкторської. Доведено, що комплексна підготовка з використанням інформаційно-комунікаційних засобів забезпечує мотивацію студентів до фундаментальної освіти, формування широкого професійного кругозору, оволодіння сучасними методами наукових досліджень. Сучасні САПР не тільки змінюють креслярський кульман на ''електронний'', а надають більш продуктивні і більш ефективні методи геометричного моделювання об’єктів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 13 Груд 2012 08:41
Останні зміни: 09 Жов 2015 13:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8757

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу