Мотивація в інженерно-технічній освіті

Райковська Г. О. (2012) Мотивація в інженерно-технічній освіті. Вісник Житомирського державного університету (64). С. 69–73.

[img]
Preview
Текст
Download (281kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано вплив мотивації на ефективність підготовки інженерно-технічних фахівців. Запропоновано інноваційні підходи удосконалення графічної підготовки як складової інженерно- конструкторської. Доведено, що комплексна підготовка з використанням інформаційно-комунікаційних засобів забезпечує мотивацію студентів до фундаментальної освіти, формування широкого професійного кругозору, оволодіння сучасними методами наукових досліджень. Сучасні САПР не тільки змінюють креслярський кульман на ''електронний'', а надають більш продуктивні і більш ефективні методи геометричного моделювання об’єктів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 13 Груд 2012 08:41
Оновлення: 09 Жовт 2015 13:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8757

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу