СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Москалець О. О. (2012) СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 124-128.

[img]
Preview
Текст
Download (244kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто доцільність використання досвіду створювати повсякденні писемні повідомлення як то нагадування, рецепти, дописи на форум, запити інформації у Google і т. п. для навчання учнів та студентів іншомовного писемного мовлення. Особливу увагу приділено забезпеченню штучної ситуації писемної комунікації у навчальних умовах шляхом моделювання її основних компонентів, а саме учасників спілкування у сукупності їх соціальних і психологічних характеристик, інтенцій, обставин спілкування та очікуваних текстів. Наведено приклади модельованих ситуацій англійською мовою. Запропоновано послідовність прийомів по оволодінню вміннями писемного мовлення на основі розглянутих комунікативних ситуацій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 13 Груд 2012 10:16
Оновлення: 15 Серп 2015 02:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8783

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу