Москалець, О. О.
(2012)
СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ.
Вісник Житомирського державного університету (64).
рр. 124-128.
Опис
У статті розглянуто доцільність використання досвіду створювати повсякденні писемні повідомлення
як то нагадування, рецепти, дописи на форум, запити інформації у Google і т. п. для навчання учнів та
студентів іншомовного писемного мовлення. Особливу увагу приділено забезпеченню штучної ситуації
писемної комунікації у навчальних умовах шляхом моделювання її основних компонентів, а саме учасників
спілкування у сукупності їх соціальних і психологічних характеристик, інтенцій, обставин спілкування
та очікуваних текстів. Наведено приклади модельованих ситуацій англійською мовою. Запропоновано
послідовність прийомів по оволодінню вміннями писемного мовлення на основі розглянутих
комунікативних ситуацій.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |