ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ

Рябовол, Л. Т. (2012) ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 134-139.

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст, ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві, значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання методики його формування.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 20 Dec 2012 13:45
Last Modified: 15 Aug 2015 03:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8870

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics