Рябовол, Л. Т.
(2012)
ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ.
Вісник Житомирського державного університету (64).
рр. 134-139.
Опис
У статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає
факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та
відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного
мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату
шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст,
ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві,
значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання
методики його формування.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |