ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США

Смелянська, В. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 140-144.

[img]
Перегляд
Text
Download (264kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто причини поширення інформаційно-комунікаційних технологій у ранній іншомовній освіті в США. Розкрито сутність поняття "інформаційно-комунікаційні технології", визначено основні засоби навчання, проаналізовано найбільш популярні інформаційно-комунікаційні технології у процесі навчання іноземних мов в американській початковій школі, обґрунтовано доцільність їх використання. Запропоновано рекомендації щодо можливого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку відповідної галузі в Україні, зокрема урізноманітнення технологій навчання, удосконалення навчально-методичного забезпечення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 20 Груд 2012 13:45
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8871

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу