Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США

Смелянська В. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 140-144.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (264kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто причини поширення інформаційно-комунікаційних технологій у ранній іншомовній
освіті в США. Розкрито сутність поняття "інформаційно-комунікаційні технології", визначено основні
засоби навчання, проаналізовано найбільш популярні інформаційно-комунікаційні технології у процесі
навчання іноземних мов в американській початковій школі, обґрунтовано доцільність їх використання.
Запропоновано рекомендації щодо можливого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій
для розвитку відповідної галузі в Україні, зокрема урізноманітнення технологій навчання, удосконалення
навчально-методичного забезпечення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 20 Груд 2012 13:45
Оновлення: 15 Серп 2015 03:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8871
ДСТУ 8302:2015: Смелянська В. В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 140-144.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу