Смелянська В. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 140-144.
27.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто причини поширення інформаційно-комунікаційних технологій у ранній іншомовній
освіті в США. Розкрито сутність поняття "інформаційно-комунікаційні технології", визначено основні
засоби навчання, проаналізовано найбільш популярні інформаційно-комунікаційні технології у процесі
навчання іноземних мов в американській початковій школі, обґрунтовано доцільність їх використання.
Запропоновано рекомендації щодо можливого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій
для розвитку відповідної галузі в Україні, зокрема урізноманітнення технологій навчання, удосконалення
навчально-методичного забезпечення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 20 Груд 2012 13:45 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8871 |
ДСТУ 8302:2015: | Смелянська В. В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 140-144. |