Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. С. 110–115.
|
Текст
Download (153kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах середньої школи США.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 24 Груд 2012 08:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |