Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США

Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. С. 110–115.

[img]
Preview
Текст
Download (153kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах середньої школи США.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:09
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу