Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США

Лук’янчук, С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. с. 110-115.

[img]
Перегляд
Text
Download (153kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах середньої школи США.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 24 Груд 2012 08:09
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу