Олійник С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.. № 17-18. С. 165–169.
Preview
15copy.pdf
Завантажити (312kB) | Preview
Анотація
У статті йдеться про реалізацію творчого підходу до вивчення музично-теоретичних дисциплін.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | індивідуально-творчий підхід, музично-теоретична підготовка, музично-творчий потенціал. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
| Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
| Дата подачі: | 26 Груд 2012 14:04 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 06:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8946 |
| ДСТУ 8302:2015: | Олійник С. В. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ . Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.. 2006. № 17-18. С. 165–169. |


