Олійник, С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. (17-18). с. 165-169.
|
Text
Download (312kB) | Перегляд |
Опис
У статті йдеться про реалізацію творчого підходу до вивчення музично-теоретичних дисциплін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | індивідуально-творчий підхід, музично-теоретична підготовка, музично-творчий потенціал. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач, що депонує: | Nataliya Borisenko |
Дата внесення: | 26 Груд 2012 12:04 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8946 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |