Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ

Олійник С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.. № 17-18. С. 165–169.

[thumbnail of 15copy.pdf]
Preview
Текст
15copy.pdf

Завантажити (312kB) | Preview

Анотація

У статті йдеться про реалізацію творчого підходу до вивчення музично-теоретичних дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: індивідуально-творчий підхід, музично-теоретична підготовка, музично-творчий потенціал.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Наталія Сергіївна Борисенко
Дата подачі: 26 Груд 2012 12:04
Оновлення: 15 Серп 2015 03:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8946
ДСТУ 8302:2015: Олійник С. В. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ . Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.. 2006. № 17-18. С. 165–169.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу