Олійник С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. (17-18). С. 165–169.
Preview
15copy.pdf
Завантажити (312kB) | Preview
Анотація
У статті йдеться про реалізацію творчого підходу до вивчення музично-теоретичних дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | індивідуально-творчий підхід, музично-теоретична підготовка, музично-творчий потенціал. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Nataliya Borisenko |
Дата подачі: | 26 Груд 2012 12:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8946 |