Олійник, С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. (17-18). pp. 165-169.
|
Text
Download (312kB) | Preview |
Abstract
У статті йдеться про реалізацію творчого підходу до вивчення музично-теоретичних дисциплін.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | індивідуально-творчий підхід, музично-теоретична підготовка, музично-творчий потенціал. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education |
Depositing User: | Nataliya Borisenko |
Date Deposited: | 26 Dec 2012 12:04 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 03:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8946 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |