Олійник, С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа (7). с. 52-54.
|
Text
Download (314kB) | Перегляд |
Опис
У статті автор висловлює власне бачення оптимізації процесу вивчення музично-теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтонаційне мислення, види музичної діяльності, музична інтонація, внутрішній слух, музична творчість. розвиненість музичного мислення, сприймання музичних творів, |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач, що депонує: | Nataliya Borisenko |
Дата внесення: | 26 Груд 2012 12:04 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8948 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |