Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики

Олійник, С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа (7). с. 52-54.

[img]
Перегляд
Text
Download (314kB) | Перегляд

Опис

У статті автор висловлює власне бачення оптимізації процесу вивчення музично-теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтонаційне мислення, види музичної діяльності, музична інтонація, внутрішній слух, музична творчість. розвиненість музичного мислення, сприймання музичних творів,
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: Nataliya Borisenko
Дата внесення: 26 Груд 2012 12:04
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8948

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу