Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів

Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.).

[img]
Preview
Text
Download (157kB) | Preview

Abstract

Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаборант Н.І. Бєлова
Date Deposited: 14 Jan 2013 09:28
Last Modified: 15 Aug 2015 03:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9002

Actions (login required)

View Item View Item