Вознюк, О. В. (2012) Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика. Інший. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
|
Text
Download (14MB) | Перегляд |
Опис
У монографії на основі системного аналізу та універсальної теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, обґрунтовується новітній напрям психолого-педагогічної науки – педагогічна синергетика. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики – новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Розглядаються історико-соцієтальні засади українського народу та його сучасна цивілізаційна роль.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Додаткова інформація: | ISBN 978-966-485-124-1 |
Ключові слова: | синергетика, генеза, освіта |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Ірина Гогола |
Дата внесення: | 21 Січ 2013 11:19 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9067 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |