Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови

Мисечко О. Є. (2012) Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 37–40. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (256kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто популярну в європейській методиці викладання англійської мови технологію "інформаційна прогалина" у контексті її важливості для навчання інтерактивної комунікації та реального досвіду її запровадження у загальноосвітній школі в Україні. Стаття містить результати аналізу чинних шкільних підручників з англійської мови та анкетування майбутніх і вже працюючих учителів стосовно їх володіння цією технологією та готовності до більш активного її застосування. Висновки проведеного дослідження засвідчують необхідність підвищення рівня інформованості вчителів про суть і методику організації завдань з інформаційною прогалиною та забезпечення їх відповідними навчальними матеріалами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Лют 2013 08:32
Оновлення: 15 Серп 2015 03:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9150

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу