Мисечко, О. Є.
(2012)
Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65).
с. 37-40.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто популярну в європейській методиці викладання англійської мови технологію "інформаційна прогалина" у контексті її важливості для навчання інтерактивної комунікації та реального досвіду її запровадження у загальноосвітній школі в Україні. Стаття містить результати аналізу чинних шкільних підручників з англійської мови та анкетування майбутніх і вже працюючих учителів стосовно їх володіння цією технологією та готовності до більш активного її застосування. Висновки проведеного дослідження засвідчують необхідність підвищення рівня інформованості вчителів про суть і методику організації завдань з інформаційною прогалиною та забезпечення їх відповідними навчальними матеріалами.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |