Мисечко О. Є. (2012) Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 37–40. ISSN 2076-6173.
5.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто популярну в європейській методиці викладання англійської мови технологію "інформаційна прогалина" у контексті її важливості для навчання інтерактивної комунікації та реального досвіду її запровадження у загальноосвітній школі в Україні. Стаття містить результати аналізу чинних шкільних підручників з англійської мови та анкетування майбутніх і вже працюючих учителів стосовно їх володіння цією технологією та готовності до більш активного її застосування. Висновки проведеного дослідження засвідчують необхідність підвищення рівня інформованості вчителів про суть і методику організації завдань з інформаційною прогалиною та забезпечення їх відповідними навчальними матеріалами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Лют 2013 08:32 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9150 |
ДСТУ 8302:2015: | Мисечко О. Є. Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 37–40. |