Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови

Мисечко, О. Є. (2012) Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 37-40. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (256kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто популярну в європейській методиці викладання англійської мови технологію "інформаційна прогалина" у контексті її важливості для навчання інтерактивної комунікації та реального досвіду її запровадження у загальноосвітній школі в Україні. Стаття містить результати аналізу чинних шкільних підручників з англійської мови та анкетування майбутніх і вже працюючих учителів стосовно їх володіння цією технологією та готовності до більш активного її застосування. Висновки проведеного дослідження засвідчують необхідність підвищення рівня інформованості вчителів про суть і методику організації завдань з інформаційною прогалиною та забезпечення їх відповідними навчальними матеріалами.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 12 Feb 2013 08:32
Last Modified: 15 Aug 2015 03:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9150

Actions (login required)

View Item View Item