Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови

Мисечко, О. Є. (2012) Технологія "інформаційна прогалина" як актуальний засіб інтерактивного навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 37-40. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (256kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто популярну в європейській методиці викладання англійської мови технологію "інформаційна прогалина" у контексті її важливості для навчання інтерактивної комунікації та реального досвіду її запровадження у загальноосвітній школі в Україні. Стаття містить результати аналізу чинних шкільних підручників з англійської мови та анкетування майбутніх і вже працюючих учителів стосовно їх володіння цією технологією та готовності до більш активного її застосування. Висновки проведеного дослідження засвідчують необхідність підвищення рівня інформованості вчителів про суть і методику організації завдань з інформаційною прогалиною та забезпечення їх відповідними навчальними матеріалами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 12 Лют 2013 08:32
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9150

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу